loading...

دومینیکا

بازدید : 21
دوشنبه 1 خرداد 1402 زمان : 13:30

جک هیدرولیک

در واقع جک هیدرولیک یک وسیله استوانه ای شکل است که مکانیزمی در داخل سیلندر روغن دارد تا روغن را تحت فشار قرار دهد. نیروی وارده باعث ایجاد روغن می شود

تراکم تراکم ناپذیر از سیلندر قبلی به سیلندر دیگری که بزرگتر از سیلندر قبلی است منتقل می شود و در مرحله بعد همان فشاری که سیلندر به پیستون وارد می کند باعث حرکت یک جسم سیال مثلاً یک جسم مکانیکی می شود. سیلندر. این نوع مکانیزم را می توانید در عملکرد ماشین هایی مانند جرثقیل مشاهده کنید. چنین مکانیزمی ممکن است ساده به نظر برسد، اما با همین سادگی کارهای بسیار دشواری را با حداکثر کارایی انجام می دهد.

اصل الگوریتم استفاده شده توسط این جک هیدرولیک، اعمال روغن به روغنی است که تراکم ناپذیر و جریان دارد. نکته این است که فشار وارد شده به پیستون کوچک به پیستون بزرگ می رود تا آن را بالا بیاورد.

تعریف دیگر جک هیدرولیک: این نمونه ای از سیلندر هیدرولیک است که فقط در یک طرف کار می کند، اغلب با ظرفیت زیاد. در ساخت جک های هیدرولیک به جای پیستون از میله ای با قطر زیاد با شانه در انتها استفاده می شود که وجود شانه دلیل بیرون نرفتن میله از محفظه سیلندر است.نحوه عملکرد جک هیدرولیک

قسمتی از درگاه هیدرولیک که جرم بدنه در آن قرار دارد دارای سطح مقطع بزرگی است که به نیروی بیشتری نیاز دارد، در حالی که سطح مقطع پایین قسمتی از درگاه هیدرولیک است که روغن را در سیال حرکت می دهد. . پمپ برق کمتری نیاز دارد.
یعنی با توجه به قدرت و توان خود باید از کسری کوچک برای سطح مقطع کوچکتر، نیروی کوچکتر و سطح کسری بزرگتر استفاده کنیم.

در هیدرولیک، دسته اهرمی نوعی اهرم ثانویه با خواص مکانیکی منحصر به فرد است. این پروژه مسئول افزایش انگیزه است. این نوع نیروی مفید وارد ورودی سیال می شود که باعث افزایش نیرو می شود. این عمل به تنهایی باعث می شود که خواص مکانیکی کل دستگاه با خواص مکانیکی این 2 قسمت برابری کند.

فشار وارد شده به تمام سیلندرها در واقع همان نیرویی است که به مدول سطحی وارد می شود و با یکدیگر برابر است.

در واقع هیچ ابزاری برای افزایش حجم کار وجود ندارد. همان مقدار روغن معرفی می شود، مانند دو سیلندر، چون وزن و حجم روغن یکسان نیست، سطح مقطع و فاصله جابجایی پیستون برابر است.استفاده از جک هیدرولیک

برای سالیان متمادی، نیروگاه آبی، بلند کردن و جابجایی ماشین آلات کشاورزی را تسهیل کرده است. استفاده از این نیرو در ماشین های مدرن برای کنترل و نشستن روی تراکتور استفاده می شود. همه ماشین ها از انواع مختلف جک برای کمک به حرکت دستگاه از سوراخ یا حرکت سیلندر استفاده می کنند. از انواع مختلفی استفاده می کنند. از جک ها انواع کوپلینگ های سیال کاربردهای وسیع تری دارند، زیرا امروزه به طور گسترده در خودروهای سواری مورد استفاده قرار می گیرند و هنوز جزء لاینفک وسایل نقلیه سنگین محسوب می شوند.
به طور خاص، شیرهای هیدرولیک در ماشین آلات معدن و راه سازی، آسانسور، کامیون کمپرسی، جرثقیل و لیفتراک استفاده می شود.

یکی از دلایل اصلی اهمیت استفاده از این کلاچ هیدرولیک فرم و ساختار تقریبا ساده آن در کنار قدرت بسیار بالایی است که تولید می کند.

شکست هیدرولیک بسیار مهم و مورد استفاده در صنایع است که به اختصار به آنها اشاره می شود:

ماشین آلات سنگین، جرثقیل، استفاده از پالایشگاه، حفاری زیرزمینی، ساخت و ساز و برج سازی، بالابر و جابجایی کلیه ماشین آلات.این نوع چنگال ها بسیار پرکاربرد و بسیار پرکاربرد هستند و هزاران مدل و انواع مختلف با طول و قطر متفاوت و طرح های مختلف برای تولید سیال می باشند.

پس از اینکه جک هیدرولیک یک چرخه را کامل کرد، باید برای چرخه بعدی به موقعیت اولیه خود بازگردد. ، انجام نمی شود، تنها زمانی که روغن از ورودی خارج شود، شفت به حالت اولیه خود باز می گردد. نیرویی که باعث می شود شفت به موقعیت اولیه خود بازگردد ممکن است توسط یک موتور الکتریکی به عنوان یک منبع خارجی اعمال شود، شاید جرمی از سیال هیدرولیک مانند یک آسانسور. برخی از سیستم ها از فنر برای بازگرداندن شفت به موقعیت اولیه خود استفاده می کنند. یکی از معایب چنین سیستم هایی عدم کنترل بر عملکرد است که می تواند مشکل ساز باشد.

منظور از شیر هیدرولیک دو طرفه این است که در دو طرف شیر دریچه های ورودی و خروجی وجود دارد و حرکت رفت و برگشت با نیروی روغن انجام می شود.

حرکت رو به جلو زمانی شروع می شود که روغن هنگام اعمال حداکثر نیرو بتواند پیستون را به عقب فشار دهد.در پایان ضربه، این بار روغن با فشار وارد گردن نازل هیدرولیک شده و حرکت به سمت عقب است که همیشه کمتر از حرکت رو به جلو است.

نازل های تلسکوپی یکی از پرکاربردترین نازل های هیدرولیک در بازار و صنعت آب هستند. یک لنز تلسکوپی را می توان به دو روش ساخت: دو طرفه و دو طرفه. نکته کلیدی در طراحی پورت تلسکوپ این است که تعداد مشخصی لوله کرومی در تلسکوپ مونتاژ می شود و هر فک استوانه ای به عنوان یک پس محور در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر چنین طرح هایی در مکان هایی که فضا محدود است استفاده می شود، اما چندین دوره لازم است. بوم های تلسکوپی به طور گسترده در آسانسورهای هیدرولیک مانند آسانسور و دفع زباله استفاده می شود. البته این نوع کاپشن ها معایبی هم دارند که از آن جمله می توان به طول عمر کوتاه یا کمبود فضای مناسب برای دیگ اشاره کرد. چنگال ها مختصات خاص خود را دارند و طراحی منحصر به فردی دارند که در مقایسه با انواع دیگر جرثقیل های هیدرولیک تلسکوپی قیمت آنها بالاتر بوده و تولید و ساخت آنها با دقت انجام شده است.این نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیق دارد.

توان خروجی از یک شیر هیدرولیک صنعتی تابعی از اختلاف فشار بین دو جهت پیستون و همچنین سطح مقطع پیستون است. یک اشتباه رایج گاهی اوقات استفاده از فشار سیستم برای محاسبه قدرت جک است.
در حالت صحیح، ولتاژ ورودی باید به عنوان توان خروجی گاز هیدروژن محاسبه شود.
اگر بخواهیم قطر پیستون را محاسبه کنیم باید نیروی ایجاد شده هنگام باز شدن درگاه فشار هیدرولیک را در نظر بگیریم.
همچنین برای محاسبه توان جک هیدرولیک ابتدا باید قطر شفت و پیستون را مشخص کنیم.
اگر جک هیدرولیک در زاویه استفاده شود، نیروی اسمی فک بیشتر از نیروی واقعی خواهد بود.
دبی مورد نیاز را می توان با سرعت حرکت چرخ به دست آورد، زیرا سرعت تابعی از سرعت جریان است.


سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک وسایلی هستند که انرژی فشار سیال را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. آنها همچنین به عنوان محرک شناخته می شوند و به طور گسترده در دستگاه های کنترلی مختلف استفاده می شوند. از نظر حرکت، محرک شامل سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیکی با اثر مستقیم، موتورهای حرکتی دورانی، میله‌های حرکت چرخشی و انواع دیگر محرک‌ها می‌شود.یک سیلندر ریه از هوای فشرده به عنوان منبع گاز برای تبدیل انرژی فشار گاز به انرژی مکانیکی استفاده می کند. سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای بادی بر اساس عملکردشان طبقه بندی می شوند، سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای بادی نیز به سیلندرهای تک کاره و سیلندرهای دو کاره تقسیم می شوند. طول سیلندر هیدرولیک شامل کل هسته، ضخامت پیستون و ضخامت پیستون است. ضخامت پایین و سر و طول پیوندها. اغلب این طول برای دستگاه مناسب نیست. در این حالت از میله پیستون به عنوان سیلندر پیستون و میله پیستون دوم استفاده می شود. به این گونه استوانه ها، استوانه های تلسکوپی می گویند. اگر استوانه میله ای مشترک را تک مرحله ای بنامیم، سیلندر تلسکوپی یک واحد چند مرحله ای با دو، دو، چهار، پنج یا چند مرحله است. به طور کلی، سیلندرهای تلسکوپی گرانتر از سیلندرهای معمولی هستند. اکثر سیلندرهای تلسکوپی تک اثره (فشار) هستند. سیلندرهای تلسکوپی دو طرفه باید به طور خاص طراحی و ساخته شوند.

یک سیلندر دیفرانسیل هنگام کشیدن مانند یک سیلندر معمولی عمل می کند. اگر سیلندر همچنان نیاز به فشار دادن داشته باشد، روغن به مخزن روی میله پیستون سیلندر باز نمی گردد، بلکه به سمت پایین سیلندر می رود.به این ترتیب استوانه سریعتر حرکت می کند، اما حداکثر نیرویی که سیلندر می تواند ایجاد کند، همان نیروی سیلندر پیستونی است. سیلندر دیفرانسیل را می توان به عنوان یک سیلندر معمولی ساخت و فقط کنترل های خاصی به آن اضافه شده است.
سیلندرهای هیدرولیک حسگر موقعیت، نیاز به میله های سیلندر توخالی را از بین می برند. در عوض، یک ستون حسگر خارجی موقعیت پیستون سیلندر را با استفاده از فناوری اثر هال می خواند. این کار با قرار دادن یک آهنربای دائمی روی پیستون انجام می شود. آهنربا میدان مغناطیسی را از طریق دیواره فولادی سیلندر ساطع می کند و سیگنال موقعیت یابی را به سنسور ارائه می دهد.

سیلندرها و تمام اجزای مربوطه باید به راحتی نصب و نگهداری شوند. برای مثال، اگر اتصالی را نتوان بدون آسیب رساندن به خطوط مجاور بازرسی کرد، انگیزه کمی برای تعمیر نشتی‌های کوچک وجود دارد.

تمام اجزای سیستم و هادی های سیال را الاستیک در نظر بگیرید: طول آنها به دلیل تغییر در فشار، دما و فشار سیال تغییر می کند. این تغییرات کم نیستند. مخزن تحت فشار سیلندر فولادی 6000 psi با فشار 24 ساعته در 0000.024 محموله. اگر از آلومینیوم یا چدن ساخته شده باشد، سیلندر را می توان حدود 2 تا 2.5 برابر افزایش داد. اگر این پسوند در طراحی دستگاه حتی با آخرین فناوری اتصال در نظر گرفته نشود، در نهایت سیستم نشتی پیدا می کند. اگر تاسیسات قبلی هنوز در معرض دید بودند، به وضوح ثابت کنید که روش طراحی جدید مفید است.

از آنجایی که سطح میله پیستون کمتر از سطح بدنه است، نیروی پسا از نیروی پسا بیشتر است (با فرض فشار سیال برابر). از آنجایی که حجم کل سیلندر پس از جمع شدن کامل سیلندر (به دلیل حجم میله) کمتر از زمانی است که سیلندر کاملاً کشیده شده است، سیلندر سریعتر از زمانی که سیلندر به طور کامل کشیده شده است (با فرض دبی مشابه) جمع می شود.

خط مستقیم - سیلندرهایی با اتصالات ثابت که نیروی موجود در خط را جذب می کنند، برای انتقال نیرو به خط مستقیم مناسب هستند. یک میله، پیچ یا قلاب به صورت محوری متقارن است، که اجازه می دهد نیروی محوری یا فشار میله پیستون به طور مساوی در اطراف مرکز سیلندر توزیع شود.

سیلندرهای تمام شده برای تحمل حداکثر فشار داخلی طراحی شده اند و برای نصب کشش سیلندر در دو انتها استفاده می شوند.هنگامی که میله اتصال به هر دو انتهای سیلندر کشیده می شود، می توان از یک سر برای نصب سیلندر استفاده کرد، در حالی که انتهای مخالف می تواند سیلندر را پشتیبانی کند یا به عناصر دستگاه متصل شود.

اتصالات تخت برای کاربردهای انتقال مستقیم نیرو ایده آل هستند. سه سبک موجود است: فلنج سر مستطیلی، سر مربع جانبی و سر مستطیلی بزرگتر و ضخیم تر. سه نسخه از همان وجود دارد. انتخاب نصب فلنج تا حدی به اثر فشاری یا فشاری نیروهای اصلی اعمال شده بر بار روی میله پیستون بستگی دارد.

جک هیدرولیک

در واقع جک هیدرولیک یک وسیله استوانه ای شکل است که مکانیزمی در داخل سیلندر روغن دارد تا روغن را تحت فشار قرار دهد. نیروی وارده باعث ایجاد روغن می شود

تراکم تراکم ناپذیر از سیلندر قبلی به سیلندر دیگری که بزرگتر از سیلندر قبلی است منتقل می شود و در مرحله بعد همان فشاری که سیلندر به پیستون وارد می کند باعث حرکت یک جسم سیال مثلاً یک جسم مکانیکی می شود. سیلندر. این نوع مکانیزم را می توانید در عملکرد ماشین هایی مانند جرثقیل مشاهده کنید. چنین مکانیزمی ممکن است ساده به نظر برسد، اما با همین سادگی کارهای بسیار دشواری را با حداکثر کارایی انجام می دهد.

اصل الگوریتم استفاده شده توسط این جک هیدرولیک، اعمال روغن به روغنی است که تراکم ناپذیر و جریان دارد. نکته این است که فشار وارد شده به پیستون کوچک به پیستون بزرگ می رود تا آن را بالا بیاورد.

تعریف دیگر جک هیدرولیک: این نمونه ای از سیلندر هیدرولیک است که فقط در یک طرف کار می کند، اغلب با ظرفیت زیاد. در ساخت جک های هیدرولیک به جای پیستون از میله ای با قطر زیاد با شانه در انتها استفاده می شود که وجود شانه دلیل بیرون نرفتن میله از محفظه سیلندر است.نحوه عملکرد جک هیدرولیک

قسمتی از درگاه هیدرولیک که جرم بدنه در آن قرار دارد دارای سطح مقطع بزرگی است که به نیروی بیشتری نیاز دارد، در حالی که سطح مقطع پایین قسمتی از درگاه هیدرولیک است که روغن را در سیال حرکت می دهد. . پمپ برق کمتری نیاز دارد.
یعنی با توجه به قدرت و توان خود باید از کسری کوچک برای سطح مقطع کوچکتر، نیروی کوچکتر و سطح کسری بزرگتر استفاده کنیم.

در هیدرولیک، دسته اهرمی نوعی اهرم ثانویه با خواص مکانیکی منحصر به فرد است. این پروژه مسئول افزایش انگیزه است. این نوع نیروی مفید وارد ورودی سیال می شود که باعث افزایش نیرو می شود. این عمل به تنهایی باعث می شود که خواص مکانیکی کل دستگاه با خواص مکانیکی این 2 قسمت برابری کند.

فشار وارد شده به تمام سیلندرها در واقع همان نیرویی است که به مدول سطحی وارد می شود و با یکدیگر برابر است.

در واقع هیچ ابزاری برای افزایش حجم کار وجود ندارد. همان مقدار روغن معرفی می شود، مانند دو سیلندر، چون وزن و حجم روغن یکسان نیست، سطح مقطع و فاصله جابجایی پیستون برابر است.استفاده از جک هیدرولیک

برای سالیان متمادی، نیروگاه آبی، بلند کردن و جابجایی ماشین آلات کشاورزی را تسهیل کرده است. استفاده از این نیرو در ماشین های مدرن برای کنترل و نشستن روی تراکتور استفاده می شود. همه ماشین ها از انواع مختلف جک برای کمک به حرکت دستگاه از سوراخ یا حرکت سیلندر استفاده می کنند. از انواع مختلفی استفاده می کنند. از جک ها انواع کوپلینگ های سیال کاربردهای وسیع تری دارند، زیرا امروزه به طور گسترده در خودروهای سواری مورد استفاده قرار می گیرند و هنوز جزء لاینفک وسایل نقلیه سنگین محسوب می شوند.
به طور خاص، شیرهای هیدرولیک در ماشین آلات معدن و راه سازی، آسانسور، کامیون کمپرسی، جرثقیل و لیفتراک استفاده می شود.

یکی از دلایل اصلی اهمیت استفاده از این کلاچ هیدرولیک فرم و ساختار تقریبا ساده آن در کنار قدرت بسیار بالایی است که تولید می کند.

شکست هیدرولیک بسیار مهم و مورد استفاده در صنایع است که به اختصار به آنها اشاره می شود:

ماشین آلات سنگین، جرثقیل، استفاده از پالایشگاه، حفاری زیرزمینی، ساخت و ساز و برج سازی، بالابر و جابجایی کلیه ماشین آلات.این نوع چنگال ها بسیار پرکاربرد و بسیار پرکاربرد هستند و هزاران مدل و انواع مختلف با طول و قطر متفاوت و طرح های مختلف برای تولید سیال می باشند.

پس از اینکه جک هیدرولیک یک چرخه را کامل کرد، باید برای چرخه بعدی به موقعیت اولیه خود بازگردد. ، انجام نمی شود، تنها زمانی که روغن از ورودی خارج شود، شفت به حالت اولیه خود باز می گردد. نیرویی که باعث می شود شفت به موقعیت اولیه خود بازگردد ممکن است توسط یک موتور الکتریکی به عنوان یک منبع خارجی اعمال شود، شاید جرمی از سیال هیدرولیک مانند یک آسانسور. برخی از سیستم ها از فنر برای بازگرداندن شفت به موقعیت اولیه خود استفاده می کنند. یکی از معایب چنین سیستم هایی عدم کنترل بر عملکرد است که می تواند مشکل ساز باشد.

منظور از شیر هیدرولیک دو طرفه این است که در دو طرف شیر دریچه های ورودی و خروجی وجود دارد و حرکت رفت و برگشت با نیروی روغن انجام می شود.

حرکت رو به جلو زمانی شروع می شود که روغن هنگام اعمال حداکثر نیرو بتواند پیستون را به عقب فشار دهد.در پایان ضربه، این بار روغن با فشار وارد گردن نازل هیدرولیک شده و حرکت به سمت عقب است که همیشه کمتر از حرکت رو به جلو است.

نازل های تلسکوپی یکی از پرکاربردترین نازل های هیدرولیک در بازار و صنعت آب هستند. یک لنز تلسکوپی را می توان به دو روش ساخت: دو طرفه و دو طرفه. نکته کلیدی در طراحی پورت تلسکوپ این است که تعداد مشخصی لوله کرومی در تلسکوپ مونتاژ می شود و هر فک استوانه ای به عنوان یک پس محور در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر چنین طرح هایی در مکان هایی که فضا محدود است استفاده می شود، اما چندین دوره لازم است. بوم های تلسکوپی به طور گسترده در آسانسورهای هیدرولیک مانند آسانسور و دفع زباله استفاده می شود. البته این نوع کاپشن ها معایبی هم دارند که از آن جمله می توان به طول عمر کوتاه یا کمبود فضای مناسب برای دیگ اشاره کرد. چنگال ها مختصات خاص خود را دارند و طراحی منحصر به فردی دارند که در مقایسه با انواع دیگر جرثقیل های هیدرولیک تلسکوپی قیمت آنها بالاتر بوده و تولید و ساخت آنها با دقت انجام شده است.این نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیق دارد.

توان خروجی از یک شیر هیدرولیک صنعتی تابعی از اختلاف فشار بین دو جهت پیستون و همچنین سطح مقطع پیستون است. یک اشتباه رایج گاهی اوقات استفاده از فشار سیستم برای محاسبه قدرت جک است.
در حالت صحیح، ولتاژ ورودی باید به عنوان توان خروجی گاز هیدروژن محاسبه شود.
اگر بخواهیم قطر پیستون را محاسبه کنیم باید نیروی ایجاد شده هنگام باز شدن درگاه فشار هیدرولیک را در نظر بگیریم.
همچنین برای محاسبه توان جک هیدرولیک ابتدا باید قطر شفت و پیستون را مشخص کنیم.
اگر جک هیدرولیک در زاویه استفاده شود، نیروی اسمی فک بیشتر از نیروی واقعی خواهد بود.
دبی مورد نیاز را می توان با سرعت حرکت چرخ به دست آورد، زیرا سرعت تابعی از سرعت جریان است.


سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک وسایلی هستند که انرژی فشار سیال را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. آنها همچنین به عنوان محرک شناخته می شوند و به طور گسترده در دستگاه های کنترلی مختلف استفاده می شوند. از نظر حرکت، محرک شامل سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیکی با اثر مستقیم، موتورهای حرکتی دورانی، میله‌های حرکت چرخشی و انواع دیگر محرک‌ها می‌شود.یک سیلندر ریه از هوای فشرده به عنوان منبع گاز برای تبدیل انرژی فشار گاز به انرژی مکانیکی استفاده می کند. سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای بادی بر اساس عملکردشان طبقه بندی می شوند، سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای بادی نیز به سیلندرهای تک کاره و سیلندرهای دو کاره تقسیم می شوند. طول سیلندر هیدرولیک شامل کل هسته، ضخامت پیستون و ضخامت پیستون است. ضخامت پایین و سر و طول پیوندها. اغلب این طول برای دستگاه مناسب نیست. در این حالت از میله پیستون به عنوان سیلندر پیستون و میله پیستون دوم استفاده می شود. به این گونه استوانه ها، استوانه های تلسکوپی می گویند. اگر استوانه میله ای مشترک را تک مرحله ای بنامیم، سیلندر تلسکوپی یک واحد چند مرحله ای با دو، دو، چهار، پنج یا چند مرحله است. به طور کلی، سیلندرهای تلسکوپی گرانتر از سیلندرهای معمولی هستند. اکثر سیلندرهای تلسکوپی تک اثره (فشار) هستند. سیلندرهای تلسکوپی دو طرفه باید به طور خاص طراحی و ساخته شوند.

یک سیلندر دیفرانسیل هنگام کشیدن مانند یک سیلندر معمولی عمل می کند. اگر سیلندر همچنان نیاز به فشار دادن داشته باشد، روغن به مخزن روی میله پیستون سیلندر باز نمی گردد، بلکه به سمت پایین سیلندر می رود.به این ترتیب استوانه سریعتر حرکت می کند، اما حداکثر نیرویی که سیلندر می تواند ایجاد کند، همان نیروی سیلندر پیستونی است. سیلندر دیفرانسیل را می توان به عنوان یک سیلندر معمولی ساخت و فقط کنترل های خاصی به آن اضافه شده است.
سیلندرهای هیدرولیک حسگر موقعیت، نیاز به میله های سیلندر توخالی را از بین می برند. در عوض، یک ستون حسگر خارجی موقعیت پیستون سیلندر را با استفاده از فناوری اثر هال می خواند. این کار با قرار دادن یک آهنربای دائمی روی پیستون انجام می شود. آهنربا میدان مغناطیسی را از طریق دیواره فولادی سیلندر ساطع می کند و سیگنال موقعیت یابی را به سنسور ارائه می دهد.

سیلندرها و تمام اجزای مربوطه باید به راحتی نصب و نگهداری شوند. برای مثال، اگر اتصالی را نتوان بدون آسیب رساندن به خطوط مجاور بازرسی کرد، انگیزه کمی برای تعمیر نشتی‌های کوچک وجود دارد.

تمام اجزای سیستم و هادی های سیال را الاستیک در نظر بگیرید: طول آنها به دلیل تغییر در فشار، دما و فشار سیال تغییر می کند. این تغییرات کم نیستند. مخزن تحت فشار سیلندر فولادی 6000 psi با فشار 24 ساعته در 0000.024 محموله. اگر از آلومینیوم یا چدن ساخته شده باشد، سیلندر را می توان حدود 2 تا 2.5 برابر افزایش داد. اگر این پسوند در طراحی دستگاه حتی با آخرین فناوری اتصال در نظر گرفته نشود، در نهایت سیستم نشتی پیدا می کند. اگر تاسیسات قبلی هنوز در معرض دید بودند، به وضوح ثابت کنید که روش طراحی جدید مفید است.

از آنجایی که سطح میله پیستون کمتر از سطح بدنه است، نیروی پسا از نیروی پسا بیشتر است (با فرض فشار سیال برابر). از آنجایی که حجم کل سیلندر پس از جمع شدن کامل سیلندر (به دلیل حجم میله) کمتر از زمانی است که سیلندر کاملاً کشیده شده است، سیلندر سریعتر از زمانی که سیلندر به طور کامل کشیده شده است (با فرض دبی مشابه) جمع می شود.

خط مستقیم - سیلندرهایی با اتصالات ثابت که نیروی موجود در خط را جذب می کنند، برای انتقال نیرو به خط مستقیم مناسب هستند. یک میله، پیچ یا قلاب به صورت محوری متقارن است، که اجازه می دهد نیروی محوری یا فشار میله پیستون به طور مساوی در اطراف مرکز سیلندر توزیع شود.

سیلندرهای تمام شده برای تحمل حداکثر فشار داخلی طراحی شده اند و برای نصب کشش سیلندر در دو انتها استفاده می شوند.هنگامی که میله اتصال به هر دو انتهای سیلندر کشیده می شود، می توان از یک سر برای نصب سیلندر استفاده کرد، در حالی که انتهای مخالف می تواند سیلندر را پشتیبانی کند یا به عناصر دستگاه متصل شود.

اتصالات تخت برای کاربردهای انتقال مستقیم نیرو ایده آل هستند. سه سبک موجود است: فلنج سر مستطیلی، سر مربع جانبی و سر مستطیلی بزرگتر و ضخیم تر. سه نسخه از همان وجود دارد. انتخاب نصب فلنج تا حدی به اثر فشاری یا فشاری نیروهای اصلی اعمال شده بر بار روی میله پیستون بستگی دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 104
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 785
  • بازدید سال : 8986
  • بازدید کلی : 89076
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی